LCHF

Godmorgon på er! :)
Jag har mått väldigt konstigt de senaste dagarna, varit väldigt trött och seg. Brukar vanligtvis ha mycket energi. Har kommit på att det nog är för att jag ätit vääldigt dåligt på sista tiden! Bara massa skräp och inte mycket nyttigt. Så nu mina vänner har jag bestämt mig för att äta så lite kolhydrater (iallafall dåliga) och socker som möjligt, men mycket fett. Man ska äta det människan är menad att äta typ. Men kommer inte äta djur för det. S har hjälp mig att skriva ned vad jag ska äta och vad jag ska undvika. ^^ Jag gör inte det här för att gå ner i vikt (även om jag antagligen kommer göra det), utan vill mest se om jag kommer må bättre av det. :) Så i två veckors tid ska jag försöka hålla mig till det. Får väl se hur det går! :D Är iallafall taggad till tusen just nu. ihihi.

Ni kan gå in på www.lchf.se om ni vill veta mer om low carb high fat. ^^




Kommentarer
Postat av: Johan

Är det du som har haft en affär med prinsessan Madeleines pojkvän Jonas Bergström?

2010-04-21 @ 17:03:14
Postat av: Anonym

hej tussen.

Min släkting testade denna diet och mådde ganska dåligt av den. :O

Men min arbetskamrat kör med den också, hon mår helt OK iaf. men så fort hon pillar i sig lite kolhydrater nu så får hon massa ont i magen.



pusset

2010-04-21 @ 19:05:57
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Turaa

Tanyken, jag ska inte helt utesluta kolhydrater, utan bara dra ner på det rejält. Det är det enda jag äter annars typ ju. Haha. S mår bra av den och tycker den är bra. Jag litar på honom. :)

2010-04-21 @ 20:45:52
URL: http://turaas.blogg.se/
Postat av: Tanyk

okejii!

heja heja!

:D

2010-04-22 @ 17:59:35
Postat av: Dennis

Tänk på att hjärnan inte kan använda sig utav fett för att få energi utan kräver kolhydrater. En VLC-kur bör inte pågå mer än ett par veckor max och man blir generellt väldigt seg i huvudet:)



Lycka till :)

2010-04-24 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0