Ny liten Cloud

Idag blev det lite shopping med mor, Becca och Maria. Var runt ganska mycket i Västerås och letade efter lite grejer. ^^ Medan vi letade efter en Micro så fick jag syn på ett sött armband som jag bara var tvungen att köpa! :D Jag älskar armband. ihih. Hittade även dom här godisarna Tefat, minns ni dom?! Haha, jag blev så excited när jag hittade dom! :D Men dom var dock inte så goda som man minns när man var liten.. buhuhu. :)

Blev även en liten vän till marsvinet Cloud idag. ^^ Mamma tyckte han behövde en vän trots att han har kaninen Aeris som vän. :) Han är supersöt och liten! ihihhi






Kommentarer
Postat av: Stefan W

Kan inte den här få heta Cid?

Cid finns ju i alla spel. ;P

Eller, hmm... Åh, fanns många namn jag ville ge den. =P

2010-04-29 @ 00:54:22
Postat av: Turaas

Hahah, ingen dum idé faktiskt! Vi har fortfarande inte kommit på något namn åt honom. Han måste ju ha ett FF namn, såklart! ;D

2010-04-29 @ 08:55:00
URL: http://turaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0