Staden

Hej hopp!

Idag har jag varit på stan med Madeleine och ätit mat och glass. Vi planerade även en hel del om våra framtidsdrömmar. Jag känner mig verkligen jättepepp att försöka uppnå dessa mål nu!! Vi ska dit! Vi passade även på att sola på Glada Oxen, så nu känner man sig lite fräschare. :)

Efter staden så kom S och hämtade mig och vi tog en skön promenad på Björnön. Så himla mysigt att vara i skogen.. Älskar det! :) Nu har vi precis ätit en varsin sallad, tar det lugnt och kikar lite på tvn. ^^

Hittade jättesöta underkläder idag som fick följa med mig hem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

pussen sa tussen till regnbågsflickan ;)

2010-04-06 @ 22:18:23
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad är det för planer ni har nu då? ^^

2010-04-07 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0