Färg till ögonbrynen

Godkväll!

Äntligen är mina långpass över, för den här gången! Jobbar imorgon, 17-22 och sedan är jag ledig hela helgen! Underbaart! Vandrade ner på stan innan jobbet och köpte mig ett par nya jobbskor. Lämnade mina skor på jobbet över en helg, på måndagen när jag skulle ha dom så var dom borta. Haha, tattigt att stjäla andras använda skor! Kändes riktigt surt att köpa mig ett nytt par när jag nästan precis köpt nya. Uuuh!

Hade lite tid över och fick för mig att köpa färg till ögonbrynen. Någon som testat kanske? Haha. Köpte i alla fall brun färg, så vi får väl se hur det blir. Ska nog ta mig en dusch alldeles strax, ska testa färga efter. Spännande!

:*:*:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0