God morgon!

Har gått upp lite extra tidigt idag för att hinna plugga innan jobbet.. Börjat 11.30 och jobbar till 20.. Längtar verkligen till nästa vecka, då har jag bara tre pass på hela veckan! Ska bli skööönt!

Såg i alla fall att jag slipper stressa när det gäller ett projekt jag har i Illustrator. Men har en viktig lektion som måste vara klar, som jag knappt börjat på.. Uuh.

Filmen igår var helt okej, såg ju The expendables, en lättkollad Action. Synd bara att man inte fick veta så mycket bakgrund utan det var mest slag och pang pang. :P Var trevligt att göra något i alla fall. :)

Nu väntar jobb om en stund, så ska lägga mig ner och titta lite tv här hemma hos N. ^^

:*:*:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0