Heldag med mig själv

God kväll!

Har gjort rätt mycket "måste göra" saker idag. Tvättat, städat och pluggat klart allt för denna vecka. Känns skönt med lite ensamtid. Har även målat mina naglar, på både fötter och fingrar. Fransk manikyr, så himla fint! :) Har tagit mig ett skönt bubbelbad och gjort hårinpackning också.

Just nu ligger jag i min nybäddade säng och myser framför tvn. Ibland är ensamhet guld värt. <3 Det här var väldigt behövligt för mig och mitt huvud. ;)

Hoppas ni har en fin fredagskväll! Ska nog lägga mig och läsa rätt snart. ^^
:*:*:*





Kommentarer
Postat av: Hon den där du vet...

Åh vad najsligt det låter! Det är bra, ta hand om dig det är du värd! :D

2010-08-13 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0