Presentkort

Godkväll alla fina!

Tog på mig ett extra pass idag, 08-16, skönt pass! Tänkte eftersom det är sista dagen i augusti så ville jag passa på att tjäna lite extra slantar till september. ihih. Nu är jag ledig i 3 dagar, underbart! Imorse när jag kom till jobbet så visade det sig att jag vunnit 500kr i presentkort precis vart jag vill! :D Nu i sommar hade vi en tävling i merförsäljning där jag hade mest ökning. Jag valde presentkort på Gina Tricot, inte dumt alls! ;)

Är helt död efter dessa jobbdagar. Sitter hemma och jobbar på mitt projekt i Illustrator. Ska designa en chokladförpackning, en logotyp till den och en affisch. Det är riktigt skoj när man får fria händer, då jobbar jag som absolut bäst! :)

Ensamtid är guld värt just nu.
:*





Undra vad jag ska hitta på för skoj. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0