White Chicks

Hej alla fina!
Har inte haft ork att blogga på några dagar nu. Haft fullt upp med jobb. Men nu är jag ledig hela helgen!! :D Me sooo happy! ihihi

Igår kväll åkte jag hem till Nicklas, strax efter hämtade vi upp Madeleine och Johan och åkte ut till björnön för lite fiske. Blev dock något strul med Johans fiskespö så vi åkte igen efter kanske en timme. Då blev det donken och max och sedan hem till Madeleine och Johan på lite Buzz och filmmys. Vi såg White Chicks, som är min absolut roligaste film jag sett! Jag skrattar så jag gråter när jag ser den!

Just nu håller jag på och bleker tänderna. ^^ Sedan blir det en dusch.. Får se vad man hittar på senare. :*:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0