Wine and Beer

Goddagens!
Ikväll efter jobbet åkte jag som sagt och hämtade upp Madeleine. Sedan åkte vi till Nicklas lägenhet där jag duschade och sminkade mig. Sedan for vi hem till Carolines hus på lite förfest. ;P Carro var även snäll och fixade mitt hår fint. ihih. Vid 23 tiden tog vi taxi ner på staden där vi mötte upp Daniel och hans vänner. Vi bestämde oss för att gå till gamla Oliver Twist, som nu heter Wine and Beer eller något liknande. Rolig kväll med mycket dans och skratt! :)














Träffade på gamla John Bauer kamraterna Billy och Joel. Och sedan gamla grannen Dikert också. ^^




Mig, Daniel och Madulän. :)






Blev lite Champagne drickande också. Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0