Resan bokad

Godmorgon små tussar! 

Första december idag, kan det gå snabbare?! Uuuh. December är i alla fall en mycket mysigare månad än november. Snart jul och nyår, myyys!

Igår åkte jag ner på stan och hämtade ut mitt nya pass. Hahah, och gud vad ful jag ser ut på den bilden!! Mitt hår blev så vitt på kortet att jag nästan ser flintskallig ut. Uuh. Tur att jag inte behöver visa det för så många. Hehe. Jag och Nicklas bokade även resan till Thailand igår, så snart åker vi!! Vi åker 6 februari och kommer hem den 20e.
Det ska bli såååå skönt!! Massa sol, bad och glass i två veckor!! Mmmm =)

Summer!







Det skönaste ska bli att slippa alla dessa jävla vinterkläder! Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0