Nytt utseende

Uhh, har redan tröttnat på färgerna här på min blogg och på min header! Färgen Beige är inte riktigt jag. Jag vill ha en rosa och blommig blogg, men lat som jag är så är det inte ofta jag orkar sitta i Photoshop. Trost att jag tycker det är superkul så är det svårt för mig att bara sätta igång PS och börja.. Hehe.. Men nu har jag i alla fall knåpat ihop en header lite fort så där. :) Jag SKA ta mig tid någon dag här snart och pyssla lite med bloggen.

Just nu är det ganska mycket jobb... :( Ska snart åka till jobbet och jobba några timmar.. Efter så kommer S och hämtar mig! :) Tar nog med mig datorn dit så att jag kan fortsätta pyssla i PS, om jag nu kommer orka.. hehe. ^^ 


Nej, den är inte klar.. långt ifrån. ^^

Kommentarer
Postat av: Tanyk

fint kommer det bli :)



haha ja det där solariet var sick!

2010-02-08 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0