Stupid me

Tidigare idag när jag var och köpte glass så passade jag även på att köpa en Pepsicola. Brukar aldrig köpa läsk annars men just då var jag bara såå sugen! Väl hemma bestämmer jag mig för att lägga Pepsin i frysen ett litet tag... och glömmer naturligtvis bort den, till nyss. Går ner och tar ut den och den är helt fryst! Även fast jag vet att man inte ska öppna en fryst läskflaska (tidigare erfarenheter) så kunde jag såklart inte låta bli! Precis som alla andra gånger så flyger korken iväg och det väller ut Cola över heela köket! Haha, varför lär man sig aldrig av sina misstag?! :D

I alla fall, öppna aldrig en fryst läskflaska. Tack för mig.


Ingen läsk för mig ikväll.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0