Drömklänning!

Denna suuuperfina klänning skulle jag ha köpt direkt om det inte vore att den blir för lång på mig. Jag älskar marinblått och söta sjömansklänningar! Den här klänningen var så pass fin att jag funderar på att sy mig en egen nästan likadan. :) (Den har en lång dragkedja bak så det skulle bli lite krångligt att köpa klänningen och sedan sy upp den) Klänningen kommer vara supersöt till mina marinskor och mitt körsbärshalsband!

Klänningen finns att köpa på www.halens.se och kostar 549kr. :) 






Klänningen får bli mitt projekt till sommaren! iih, I'm so excited!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka bloggar tycker du är lättast att läsa ifall du fick välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

2010-02-10 @ 22:11:48
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0