Fadderbarn

ihihi, det är alltid lika kul att få brev från mitt fadderbarn! Mitt fadderbarn heter Sheen och är åtta år gammal från Filippinerna. Fick nyligen ett litet tackbrev från henne. I julas skickade jag en extra slant till henne som hon kunde göra vad hon ville för. Hon valde att köpa en ny skoluniform och nya skor till skolan! :D ihihi, det är så kul att veta att min hjälp uppskattas, man får så mycket tillbaka! ^^

Jag är fadder genom Barnfonden, och jag tycker dom är jätte bra! Dom ger bra information och verkar väldigt seriösa. :) För 200kr i månaden hjälper man ett barn med familj, och deras små samhällen dom lever i. Helt klart värt det! www.barnfonden.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0