Twilightfeber

Jag kan inte få nog!! Efter att ha läst de fyra Twilightböckerna så har suget efter Twilight bara blivit mer och värre. Haha. Kollar om och om på filmerna, speciellt den första! Gud vad jag älskar Twilight! :D

Jag brukar inte ens tycka folk ser bra ut, men Jasper och Carlisle.. Haha, jag blir ju kär!! Väldigt olikt mig. Men dom är ju bara för snygga!!

Vem är snyggast?!

Näe, tänkte väl det. Det går inte att välja! ;)

Nu ska jag hoppa i säng och kika första filmen! Sen drömmer jag förmodligen fiina drömmar.


Kommentarer
Postat av: S

Händerna på täcket!

:P

2010-01-07 @ 23:18:00
Postat av: maddis

håller med föregående talare ;P



nääämen du, den där andre tycker jag inte om (peter), han liknar en fågel lite :)



pussen

2010-01-08 @ 14:24:31
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jasper! :D :D :D :D :D

2010-01-12 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0