Bluemoonbar

Kvällen igår var rolig! Vid 21 tiden vandrade jag och Madeleine hem till Walhström på förfest. Blev en del alkohol, prat, musik och gruppbildstagning. ;) Det har blivit en obligatorisk grej vi börjat göra. Haha, men med bara tjejorna såklart. ;P

Efter blev det Bluemoon där det blev dans och stojj. Vid 01 vandrade jag och Madeleine till Bill o Bob en sväng. Sedan gick vi till Donken där vi mötte upp lite folk igen. Kvällen slutade dock ganska trist, kyla, regn och så gott som alla var arga på någonting.. Uuh.


Mig och Madeleine. ^^


Nathalie och Dennis.




Maria, Matilda och Madeleine.


David och Walhström.


Fina tjejorna! ;)


Jag är liten och måste stå på tå för att komma upp lite. ^^






Hamme, Walhström och Madulän.




Vem killen på bilden är, är ett mysterium. Haha.


:*


Träffade min barndomsvän Jens på Bill o Bob. Skoj! :)


Avslut på Donken. ^^


Kommentarer
Postat av: Bäver

Min Jens också =) barndomsvän här med :)

2010-07-25 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0