Festival och tv-spel

Godkväller!
Kom hem för ett litet tag sedan. Umgicks med Matilda, Carro och Madeleine idag. ^^ Vi vandrade runt lite på stan, åkte en karusell bland annat. Var hur längesen som helst jag åkte en sist! Haha. Madeleine och Matilda åkte även virrvelvinden, men jag fegade ur i sista stund. Och tur var ju det, för deras vagn snurrade så gott som hela tiden. Hehe. Efter staden följde jag med Madeleine hem till hennes bror Stefan och hans sambo Elisabet. Där blev man bjuden på kräftor, sallad och baguetter. Kräftor är nog bland det läskigaste som finns, haha. Kollade på förskräckt när Madeleine bröt av klor och åt upp nästan hela kräftor. Uuuääh! Sedan blev det tv-spel!<3 Vi spelade först lite Mario Kart, där testade jag att köra med ratt, svåårt.. Hehe. Efter blev det Mario Party 5, jag och Madeleine var i ett lag, och vi stenloosade! Vi är sämst!


Jag och Matilda åt Langos.. var väl sådär.. hehe




Ett Caroline. ^^


Matildaaan.


Åka lite karusell. ^^




Maduläänen.


Stefan och Elisabet. ^^


Glad som ett barn! Var helt super excited över ratten! Haha :)




:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0