Pyjamasparty hos Madeleine

Ikväll ska jag sova på Madeleines hus. :) Tidigare idag vandrade vi ner en sväng på stan och köpte ansiktsmask och kikade lite på kläder. Sedan vandrade vi tillbaka hem till henne och började städa upp i hennes kök. Så nu är det rent och fint igen. :)

Sedan klockan 18 vandrade jag hem till Nicklas på middag. Väldigt sött av honom att laga middag till mig, dukat upp fint och tänt lite ljus och så. Väldigt mysigt! :) Sedan blev det prat, allt mellan himmel och jord. ^^ Nu sitter jag här hemma hos Madeleine igen. Har precis satt på oss varsin ansiktsmask. Det blir nog att sova rätt tidigt ikväll, för imorgon 08.45 far vi iväg till Grönalund! Wiiie! Blir utgång i Västerås senare på kvällen också. Riktigt skoj ska det bli!
 






Sov gott alla fina! :*:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0