Sjukling

Känner mig inte helt på topp idag. Det började redan igår då jag kände stickningar i halsen och hade rätt ont i huvudet. Imorse hade det förvärrats en del, oont i hals och oont i huvud! Uuh. Skulle ha jobbat 11.30-20.30 idag också, men gick hem redan vid 16.30 någonstans.

Just nu sitter jag i alla fall och installerar Illustrator, har läst klart Photoshop kursen nu. Har aldrig tidigare hållt på med Illustrator, men det ska nog gå bra. Kursen är dubbelt så lång som mina andra kurser varit, hela 20 veckor! Dom andra var bara 10 veckor. ^^

Ska lägga mig och vila en liten stund nu, och sedan far jag iväg till Nicklas. :)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig!

2010-07-30 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0