Staden med Madeleine

Hej !
Blev en vända på stan med Madeleine idag. ^^ Köpte god sallad från Vivaldi och satte oss vid Vasaparken och njöt. Sedan blev det lite shopping för min del, ett underklädesset och en väldigt söt liten klänning. ^^ Planerade en del också, som vanligt. ;) Våra drömmar SKA gå i uppfyllelse. Vi planerade lite grand hur vi ska kunna uppnå våra mål och lite annat. Efter åkte jag hem en vända och sedan till jobbet. En rätt slapp och skön dag ändå. Och nu är jag ledig i en heeel vecka! Wehoooo!

Visar er imorgon det jag shoppade. Hittar varken kameran eller sladden, så typiskt. :)
Sov gott fina. Kram!


Madeleine och jag för några veckor sedan. ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha jag veet :P

2010-07-17 @ 09:37:38
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0