Kvällsdopp

Uuh. Jag har blivit rätt kass på att blogga nuförtiden. Tycker dock det är väldigt roligt att gå tillbaka i Arkivet och titta lite på vad jag gjorde vissa dagar och så. Borde kanske skärpa mig, men har verkligen ingen luust. ZzzZ.

Igår när vi nästan precis kommit till fiskestället så ringer bror och vill ha lite skjuts, det var viktiga saker som behövdes fixas så det blev två vändor in till stan. Tur var så tog jag en egen bil till fiskestället. Sista vändan tog mamma då hon släppte av mig hos Nicklas. Jag och Nicklas åkte sedan iväg och tog ett skönt kvällsdopp någonstans utanför Surahammar, Långsjön tror jag stället hette. Väldigt mysig kväll med honom. :)


Jag och N på midsommar. ^^
:*:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0