Bort ett tag

Igår var jag som sagt på stan med Caroline. Strax efter kom även Madeleine och sällskapade! Mys! :) Vi gick och åt och sedan satte vi oss i solen med mjukglass och jordgubbar! Gud vad jag älskar sommaren!! Blev lite planering för mig och Madeleine också. ihihi. ^^

Bror Patrick har åkt till sin flickvän på Gotland i två veckor nu, så jag och Madeleine fick låna hans lilla lägenhet på Hammarby. Ska bli så himla skönt att bo själv ett tag. Vi vet dock inte hur länge, kanske en dag, kanske en vecka. Hur som helst kommer det att bli superkul! Massa planering, kuddkrig och tjejprat! Pyjamasparty, wiiie!










ihih, träffade på bror Dennis, Nathalie och sötnosen Jayden också! :)
Jag blev Jaydens bästis när vi delade glass.. ihihih. Så söööt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0