Godkväll

Hej hopp!

Jag och Madeleine vaknade rätt tidigt idag, vid 08 någonting. Massor med skönt, älskar ju att vakna till solen! :) Efter att vi vaknat gick vi till affären där vi köpte en massor med god sommarfrukost, jordgubbar, melon och banan. Gott gott! Gick ut på baksidan och passade på att sola medan vi åt frukosten. Sedan blev det bara stress av heeela dagen! Haha. Åkte in till stan vid halv ett. Var nere på stan kl 13, vi hade två timmar på oss att fixa och shoppa till imorgon. Fick för mig att jag skulle klippa mig, bara det tog en timme. Frisören passade även på att locka mitt hår efter, blev awesome! :) Sedan sprang jag och Madeleine runt väldigt förrvirrade och oroliga. Kl 15 mötte vi även upp en tjej som hette Jossi, som vi gick iväg och handlade mat med till imorgon. ^^

Imorgon ska jag följa med N, Madeleine och lite annat folk till en stuga och ha det mysigt. ihihi






Resultatet. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0