Mysdag!

Igår åkte jag och lilla familjen hem till Nathalie och bror, hon fyllde 24år, grattis till henne! :) Hon hade gjort väldigt fina tårtor och annat gott som alla mumsade i sig! Yuummie! Var väldigt noga med att ta kort på tårtorna, men smart som jag var senare så råkade jag radera alla !! bilder! Så typiskt mig!!

Efter åkte jag och Matilda hem till Madeleine och satt där och drack lite cider på hennes terass. Hennes bror Stefan, Elisabet, Tommy och Mats kom även dom dit! Satt mest och pratade, drack och hade det mysigt. ^^ Senare på kvällen kikade även Joel och hans flickvän förbi ett tag.. och då blev det att spela Buzz! Haha, shit vad jag suger på det! Förlorar vaarje gång!! Buhuhu. Men jag är bra ändå, tycker jag! ;D

Vid 01 tiden så började folk dra sig hemåt. Tommy var så snäll och sällskapade till Högskolan där vi mötte upp N. Ihihi. Sedan vandrade jag och N hem till honom... Mys!


Elisabet, Mats, Stefan och Tommy. ^^


Madeleine, Matilda och mig.


Snyggast i stan!


<3!


Puusseet :*






Joel och hans flickvän Caroline. ^^


Mats var så snäll och lånade ut sin "lilla" tröja till mig när jag frös.. haha. Ganska stor var den på mig!


Jag var Dumbo, passade mig bra med tanke på hur kass jag var! :)

:*:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0