Pyjamasparty

Goddagens!
Igår efter jobbet så åkte jag och hämtade upp Madeleine som ville sova här. iihhih. Hon har byggjobbare hemma hos sig som börjar jätte tidigt på morgonen så att hon inte kan sova.. Uuh. Mys med sällskap i mitt lilla rosa rum. :)

Vi har nyss ätit lite frukost och håller på och färgar håret. Jag färgade lite mörkare sist. Men eftersom jag hade utväxt så blev det en färg där och en annan på själva håret. Inte så fint! Så nu håller jag på och färgar tillbaka till den riktigt blonda färgen, lite trist.. men fint också. ^^

Sedan bär det av till stan. Ska hämta ut mina glasögon som är klara idag, spännande! :D Har även fått hem mina linser, bruna! <3 ihihi. Kul!! :)


Man är ju så jättefin när man färgar håret. ;) haha uuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0