Sjökrogen

Blev en väldigt rolig kväll igår! Mycket skratt och mycket dans! ;D Började kvällen hemma hos bror med Matilda, Madeleine och Sofia. Ihih. Sedan åkte vi ner och gick till Sjökrogen. ^-^ Tack för en rolig kväll! <3


Matilda, mig och Madeleine.


Bror Patrick, Sofia och en mig.


Vackrast!




Obligatoriska gruppbilden! ;)




ihihih




Snyggast på det här klotet. Hahah, not!


Lika som bär? ;P








Puss!


Ugglorna?


Sedan blev det en del skratt på Sjökrogen. ;)


Och dans.. först helt ensamma! hahaha, riktigt kul! ;D Typiskt svenskt att inte gå upp och dansa förrän dom är riktigt packade.. uuh.










Alla gick runt halv ett.. Det räckte gott och väl. Så jag och Matilda köpte oss en varsin Subwaymacka och tog bussen hem. ihih. ^^

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha.ha. så fiint!

;D



pusset

2010-06-20 @ 12:21:39
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Fia från Västerleden (Lelles kompis)

Jag får väll lov att säga att du passar riktigt bra i blont hår och taita kläder...jag som var van att se dej i skejtar outfit och röd/brunt hår....ialf för typ....10 år sedan.. ;)

2010-06-26 @ 07:41:33
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0