Imorgon

ihihi åhh, imorgon börjar jag att plugga!! :D Det känns riktigt skönt! Grafisk kommunikation, kommer bli superkul! Kommer ju att plugga på distans, känner att det är helt perfekt för mig. Sitta på mitt rum i ett hörn hela dagen och fixa och dona med bilder och sådant.. Åhh, I'm sooo excited!!! :D

Sitter just nu och försöker fixa och installera lite program jag kommer behöva.. Men min bildskärm är för liten?! Jäkla skit... Förra sommaren köpte jag en jättesöt rosa liten dator. Ja, väldigt viktigt att den var rosa! ;) Fanns inga stora så jag köpte en ganska liten och nätt dator. När jag köpte den så gav jag bort min älsklings Dell, vilket inte var det smartaste nu kanske. ;P Så imorgon blir det att åka in till Clas Ohlsons och köpa kablar så att jag kan koppla till TVn.. Haha, krångel.. !


Lite doningar kan jag, såsom klippa, klistra och sådant. ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0