Stress!

De senaste dagarna har jag varit sååå stressad! Jag är så gott som alltid stressad, men nu har det varit riktigt dålig stress. Det visade sig när jag jobbade igår. Fick en panikångestattack i driven, det sämsta stället att få det på. Så det var bara för mig att slänga av mig lurarna och springa bak till personalrummet. Det går knappt att kontrollera sig när det händer. Man får ingen luft och gör allt som går för att få ett "bra" andetag. Usch.. Idag fick jag självklart stå där igen, men denna gång med en back. Det gick bättre, men jag försöker fortfarande få "bra" andetag. Riktigt jobbigt! Så jag sitter här just nu och letar luft. Uuuh.

Till något roligare. På lördag blir det utgång med mina fiina vännor! :) Extra kul blir det om min rosavän följer med! ihihi. Kommer hur som helst bli superkul! ;)




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får se hur det blir med den saken ;)



ooh lilla vän. kämpa på med de där attackerna. skitjobbigt ju.

pusususu tusuussus :**

2010-03-25 @ 23:20:42
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0