Så gott som återställd!

Hej fina läsare!

De sista dagarna har jag inte orkat med att göra så mycket. Har mått ganska dåligt. :/ Nu är jag så gott som återställd. :) Jag har ganska lätt för att släppa taget om saker och att gå vidare. Man lever ju trots allt bara en enda gång! Livet är för kort för att deppa!
Bättre lycka nästa gång liksom!

Idag har jag jobbat, ätit pizza och suttit stjärt. Jag brukar vara bra på att ta hand om mig själv, men inte de senaste dagarna. Mitt rum speglar ganska mycket av hur jag mår. Stressad/deppig = Kaotiskt rum. Hehe. Dags att städa upp lite, det skulle jag må bra av. ^^





Sov gott sötnosar!! :*:*:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.

jag får väl ta och komma över någon dag. för då städar du till mig ;)



pusset

2010-03-22 @ 11:19:47
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0