Bilder från gårdagen

Igår for vi som sagt hem till en tjej som hette Paula på lite fest. Blev en trevlig kväll! Brukar oftast inte gilla hemmafester så mycket men dom här människorna var snälla. ^^ Blev dock lite obehaglig drama mot slutet.. Men annars var det skoj! :)


Roligt att träffa Jesper! En gammal vän som försvinner och dyker upp när han känner för det. ;) Hehe. Men vi tycker om dig ändå Jesper. ;D


Mig och Paula som bodde där. ^^


Tussen och jag. :*


Jesper och hans flicka. ^^


Koffa och fina hund Nova. :)


Ett Stefan. (:


Jag och kaksmulan. :*


:*

Kommentarer
Postat av: Tanyk

hihi. pussen sa tussen.

men jag har ont i benet ;_;

2010-05-01 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0