Festen

Rolig kväll igår. :) Kul att så många dök upp! ihihi. Stannade hemma hos Madeleine hela kvällen, var tänkt från början att vi skulle ha gått ut men så blev det icke. :D Lyckad kväll ändå! =)




Bjöd på ostbricka, drinkar, frukt, snacks och snittar. :)


Elisabet, Carro och Matilda.


Fina drinken. :)




Jag och tussen. :*


Carro fixade mitt hår ^^




Debbie och Elin. ^^


Fick presenter! :D








Matilda och Emilia. ^^


Söta Timmie och jag. ^^


Sedan blev det dans!




Madeleines pojkvän Johan dök upp med Nicklas och någon mer kompis. ^^
Trevligt trevligt!

Tack för en rolig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Debbie

Tack Tura och Madde för att jag fick komma på eran superfest =) Det var jätte roligt! Och riktigt fint hade ni fixat det också ;)

2010-05-11 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0