Jordgubbar och glass

Idag följde Madeleine med hem till mig. ^^ Efter att jag umgåtts med människor så har jag behov av att få vara ensam.. Bara sitta och känna att jag är själv typ. Med Madeleine kan jag vara själv, hon liksom bara sitter och är, precis som jag i dessa stunder. Det är riktigt skönt att ha en sådan vän! <3 Deppig till tusen har vi varit också. Om jag kunde åka härifrån så skulle jag göra det nu med en gång! Ååh, det skulle vara såå skönt!

Vi gick i alla fall till affären och köpte svenska jordgubbar och glass. Jordgubbarna var dom godaste jag ätit i år hittills.. Muuums!! Annars satt vi stjärt och gjorde absolut ingenting, tittade in i väggen och sa någon mening lite då och då. :) ihihi


Kommentarer
Postat av: maddi

<3

:*



let´s go!



;D

2010-05-09 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0