Kräftan!

Hejhejhej!
Tidigare idag var jag på staden med Madeleine, vi bestämde oss för att luncha någonstans. Eftersom jag fyller år så fick jag välja vad vi skulle äta, så det fick bli en barnmeny med pannkakor och glass! Riktigt gott, ett bra val! ihihi :D

Sedan gick vi till Glada Oxen och tog ett dubbelrum för solarium. Väl därinne lägger vi oss, och efter 30minuters solning så kliver vi ur.. och båda är jätteröda i ansiktena!! Kikar på våra solarium och märker att ansiktsförstärkningen varit igång under hela soltiden!! :S Så nu sitter jag här och är lika röd som en kräfta i ansiktet, så pass illa att man till och med ser vart mina "ögonkoppar" suttit.. Hahah åååh, jag som skulle vara snygg till kalaset imorgon! uhuhhu.

Annars har jag ätit lite tårta och haft det mysigt. ^^ Hjälpt mamma och Mia med barndiscot dom anordnar imorgon också.. Kom med tips och ändrade om lite. ;) hehe.






Syns inte så bra på bild.. Mycket rödare i verkligheten.. haha uuuh.
Svider bra mycket nuuu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0