Memorycard till PS1

Guuuud vad jag bara måste hitta vårat Memorycard till Playstation 1! Eller är det någon som vet vart man kan få tag på ett?? Lär ju inte säljas längre.. uhuhu. Vet att vi ska ha några liggandes någonstans, måste hitta! Har nämligen börjat spela Final Fantasy VII precis! Började med att jag städade i några lådor.. och då dök spelet upp! Det går ju att spela på PS2, men man måste ha ett PS1 memorycard för att kunna spara.. ååh, suck!

Var såå längesen jag spelade FF 7! I'm sooo excited!! :D






<3<3<3

-- Update --

Hittade en TV-spels sida på nätet som hade ett minneskort som passade både till PS1 och 2!! När jag får hem det blir det FF 7 dygnet runt! ;) ihihih

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Ameeh! Nu vill jag också lira FF7. FUSK på högsta nivå! =D

2010-05-24 @ 13:12:25
Postat av: Bäver :D

Bästa spelet ;) 13 är också skapligt bra :D

2010-06-01 @ 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0