Mysig kväll/dag

God kväll!

Igår fick jag besök av Madeleine. ^^ Åkte och hämtade henne vid 21 tiden. ihihi. Vi åt lite kvällsmat, blekte tänderna och kikade på lite The Girls Next Door avsnitt. :) Blev dock ingen skillnad på Madeleines tänder, men mina blev snäppet ljusare.. Vissa personer behöver fler gånger för att det ska bli något resultat. ^^ Hon sov här också, så imorse gick vi iväg och köpte god frukost och sedan satte vi igång och planera massor! Så mycket att man blev helt matt i huvudet! ihihi. Mys!! <3

Just nu sitter jag och spelar FF7, massor med skoj! Har pluggar klart allt för hela veckan också, på bara några timmar! ;) Har börjat med Photoshop nu, vilket jag är ganska bra på.. Hehe, men kul ändå även om man kan! :D

Nu ska jag fortsätta spela. Tjing tjing!


Mycket underhållande! :D


Smaka lite på. mihöhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi. planera, wiiiiiee! :D



duktig att vara klar med plugg.



Tack för att du hämtade mig :)

pusset

2010-05-27 @ 18:57:14
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0