Myskväll på terass

God kväller!
Det blev en väldigt mysig och rolig kväll hemma hos Madeleine! Började med att jag och Matilda mötte upp Madeleine på stan. Gick in en sväng till ICA och köpte vindruvor, melon och glass. Muuums! Hade även med mig jordgubbar och lite cider. :) Bara någon minut efter att vi klivit in hos Madeleine så kommer hennes bror Stefan, Elisabet och Thommy dit också. Det blev en helkväll på terassen med musik, alkohol och lite frukt och glass. Sedan bar det av till Spicy Hot en sväng, tog med oss maten och satte oss på terassen igen. Pratade om allt mellan himmel och jord! ihihi, en lyckad myskväll! :D




Stefan, Madeleine och Thommy. ^^




Madulän, Tilda, jag och Elisabet. :)








Madeleine valde Sushi istället för Spicy Hot som vi andra valde. iiihck.


:*:*:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe. jag påminner om en ostkrok, lite skev.

pyss

2010-05-23 @ 15:22:17
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Turaas

hahah, du är en ostkrok Tanyk.

2010-05-23 @ 21:40:48
URL: http://turaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0