Myskväll

Igår blev det myskväll hemma hos Madeleine med Matilda. ^^ Började med att Madeleine mötte upp mig och Matilda på stan för lite inköp. Jag och Madde var helt säkra på att vi skulle vinna minst en miljon om vi köpte varsin trisslott! Haha, och jag var bara tre nollor ifrån den där miljonen.. Det är de närmaste jag varit en vinst, någonsin.. Haha. Blev att vi köpte kladdkaka, grädde, glass, jordgubbar, chips, dipp och dricka... En riktigt fettokväll! Spelade The Buzz, vilket jag var riktigt sämst på. Matilda hade tagit med sig sitt Nintendo 64 också, så det blev en del Mario Kart och Mario Party också. ^^ Massor med bus och skratt! <3
















Peach <3 :D


Me and my homie! ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi.

Pax för att vara princess peach. utan dubbelhakan ;(



:*

2010-05-15 @ 18:37:30
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Turaaa

Hahah, det är bara Madeleines Peach som har dubbelhakan! ;D

2010-05-15 @ 19:23:54
URL: http://turaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0