Trisslotter

Hej hooppp!
Idag bestämde Madeleine och jag oss för att gå ner och titta på vårruset, så jag åkte ner på stan och mötte upp henne där. Köpte med oss varsin dricka och subway macka. När vi var inne på ICA skrapan så fick vi syn på en 100lapp liggandes på golvet därinne. Vi tog den och bestämde att vi skulle köpa trisslotter för hela slanten! Haha. :) Helt nojjiga var vi när vi skrapa, vi vill så gärna vinna den där miljonen! :D Ett av våra mål här i livet! På dom 4 första vann vi två trisslotter till, och sen på dom så vann vi ännu en. Så vi fick sammanlagt 7 trisslotter helt gratis! Inte helt fel! :D

När vi satt nere vid hamnen och kikade på vårruset så märkte vi hur det började svärma massor med småflugor omkring oss! Vart vi än gick så följde dom jävlarna efter. Haha, undra hur många sådana jag åt idag, tillsammans med min Subway macka. :P Efter så ringde Madeleine sin bror Stefan, så han kom och hämtade oss med sin tjej Elisabet, så åkte vi och köpte glass och satte oss vid hamnen på andra sidan stan. Hur mysigt som helst! :)




Dom små prickarna är alla flugor som svärmade kring oss. uuuh!




Kommentarer
Postat av: Tanyk

haha jävla flugor, och jävla trisslotter.

pusset ;P

2010-05-19 @ 16:56:35
Postat av: erik

Det var jag som hade tappat hundralappen!

2010-05-20 @ 04:20:11
Postat av: Turaa

Hahah, det brukar låta så. ;P

2010-05-20 @ 09:37:08
URL: http://turaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha!

2010-05-20 @ 12:39:28
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0