Fixat Pass

Idag har jag och Nicklas varit iväg till polisen och skaffat ett nytt pass till mig. Bittrare kärring som hjälpte till får man leta efter, uuh. Inte ett dugg trevlig var tanten som satt där, hon sa knappt hej. Jaja, men nu är det gjort i alla fall. ihihi.

I början av februari åker jag och Nicklas till Thailand i två veckor. Vi skulle ha köpt biljetterna idag, men man behövde passnummer för att kunna boka. Så det var bara att åka direkt till polisen och skaffa ett till mig. Det ska verkligen bli superskönt att få åka iväg! Längtaaaaar!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag blev förbannad på vädret och behövde ta ut mina semesterdagar. Så jag bokade också en resa till Thailand för nån dag sen.

Fast jag åker på Tisdag. =D

2010-11-26 @ 06:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0