Harry Potter

Godkväller!

Har nästan precis kommit hem från bio. Vi gick och såg nya Harry Potter filmen, och jag måste nog säga att det är den bästa filmen hittills av dem alla! Längtar till sista delen kommer, nästa sommar någon gång. Hade inte så stora förväntningar av filmen så jag blev väldigt glatt överraskad. ihihi ^^

Snart ska jag och Nicklas kika på två avsnitt av serien The Walking Dead som jag tipsade om här på bloggen för ett tag sedan. Ska bli riktigt spännande!

Ha en fin söndagskväll alla! :*:*:*

Sällskapet ikväll var Nicklas, bror Dennis, Nathalie, Matilda och sedan deras lillasyster Evelina, har dock ingen bild på henne.. mihih





Heedddåååå

Kommentarer
Postat av: Matilda

The walking dead är faktiskt bra, jag har kikat lite på det också ^^

2010-11-22 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0