Inte min dag idag

Godkväller!

Idag var en riktigt skitdag. Började med att jag nästan kom försent till jobbet imorse. Springer ut till bilen 07.35, och märker att jag måste skrapa rutorna, börjar 08.00! In med rallyfart till jobbet, kom som tur i tid. Går in och jobbar, självklart kommer hela Västerås och ska äta...

Efter jobbet, kl 16, går jag ut och ser att jag lämnat mina lysen på! Batteriet var såklart helt dött. Så tjejerna på jobbet och jag försöker springa igång bilen utan framgång. Alla jag frågade hade inga startkablar heller. Sedan rullar Martina in, en ny tjej på jobbet.. hon var den enda med startkablar! Massor med tack till henne! :)

Åker sedan hem till Dennis och Nathalie på kalas. När det var dags att åka hem så hittar jag inte fronten till bilstereon, den är fortfarande mysteriskt borta! Haha uuuh. Hade musik påväg till kalaset. Minns dock inte vad jag gjorde med fronten efter, var riktigt stressad.

Åker hem, packar och har mig, och bestämmer mig för att ta bussen till Nicklas. Kollar tidtabell och börjar gå mot bussen. Halvvägs kommer jag på att det är röd dag, det går knappt några bussar på röda dagar... Så det var bara att knalla hem igen... Tur att jag har en snäll mamma som kunde skjutsa in mig. ^^

Så nu sitter jag här hemma hos Nicklas och myser i soffan. Han är ute med sitt jobb, så jag ska väl slå igång en film snart och vänta på att han kommer hem. ^^

Hoppas er lördag varit bättre än min!
:*:*:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0