Ung och Bortskämd

Hej hopp!
Hoppas allt är väl med er. :)

Jag har verkligen inget sug alls till och blogga just nu. Funderar på att skaffa mig en helt ny blogg till januari. En ny start på det nya året. ^^

Just nu sitter jag och kikar på Ung och Bortskämd på nätet. Underhållande program, haha. Ungdomar som knappt kan handla själva? Hmm. Men som de flesta program så är det säkert uppgjort en hel del. Roligt tidsfördriv i alla fall.

Ska snart börja ta mig till affären, men det känns inte alltför lockande nu när det är så kyligt ute. Uuh. Jag ligger nog kvar här under min filt ett litet tag till. ihih







:*:*:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där programmet är ju helt makalöst. SÅ kassa ungdomar och föräldrar. Visst skulle man gärna ha någon som gör en del saker för en. Men inte ALLT! :P



2010-11-18 @ 14:29:38
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0