Bio och BMB

Gårdagen var väldigt trevlig. Vid 18 åkte jag ner på stan och träffade Elin, Matilda och hennes syskon Pontus och Evelina. Vi såg The Last Airbender i 3D. Det var dock inte så mycket 3D i filmen, men annars var den helt okej! :) 

Efter åkte jag och Matilda vidare till Carro för lite fix. Även Carros granne Fredrik var där och drack med oss. Ner på stan och in en sväng in på Bill o Bob för att säga hej till fina Nicklas som var där. :* Eller mötte honom snarare utanför. Alla vandrade sedan till BMB, mycket trevlig kväll! ^^

 
Caroline är bra på att fixa hår. :)






:*:*:*


Träffade på lite jobbarkompisar. Maria och mig. ^^

 
Matilda och ett Pernilla. ^^


Madelene. ^^


Jag är vacker. höhö..hö

Just nu sitter jag, Nicklas och Matilda stjärt. Kanske slår på en film eller något snart. Senare ikväll blir det jobb. Buuhu.  


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad har du för msn? Kan du inte adda mig?

2010-10-17 @ 09:34:50
Postat av: Turaa

Till Johan: Nej, jag tänker inte adda dig. Varför skulle jag göra det? :P

2010-10-17 @ 12:08:15
URL: http://turaas.blogg.se/
Postat av: madde&pillan...

TURA!!! ta bort bilden på mig,, MADDE ;) hahahaha fulast ever.... och på pillan ;)

2010-10-20 @ 16:58:51
Postat av: Turaa

Madde och Pörnille, ni är så söta så! :D

2010-10-20 @ 23:44:37
URL: http://turaas.blogg.se/
Postat av: Johan

För att det är buskul att chatta loss lite på msn så klart :)

2010-10-22 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0