Folder

Hej alla fina!

Sitter med mitt plugg, en profileringsfolder som ska vara inne nu snart. Det såg ut att vara ett lätt jobb, till ppi och lpi blev inblandat! Matematik är inte min starka sida, så att sitta och räkna ut pixlar per tum och liknande är väldigt ansträngande! Känns som att alla mina hjärnceller brunnit bort av allt tänkande. Nu är jag så gott som klar så det är superskönt!

Imorgon är det Halloweenparty, gud vad jag längtat! ihihi. Håller på och tvättar och städar lite. Snart ska jag packa ihop allt inför imorgon och sedan åka hem till Nicklas. :*

Testade att måla naglarna igår, rött med svarta prickar.
Kommer matcha bra till min dräkt! ;)



:*:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0