Jobb + Buzzkväll

Godmorgon på er!

Mycket av denna vecka har bestått av jobb, långa pass, så har inte riktigt haft tid att skriva något. :) Igår efter att jag slutat, kl 21, så åkte jag och Nicklas hem till Daniel och Timmie på lite mat. Även Jesper, Linda och hennes Daniel var där. När jag och Nicklas kom dit så hade dom dukat upp fint, blev tacos. Mumsi! :)

Efter blev det en helkväll med spelet Buzz, där vi spelade i lag. Jag och Nicklas tillhörde inte en av dom bästa. Haha, vann faktiskt inte en enda gång! Vi är bra ändå! ;)

Snart blir det jobb hela dagen igen! Denna gång 11-20. Uuh. Men nästa vecka jobbar jag endast två dagar. :D

Hoppas ni får en fin söndag!
:*:*:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0