Drömjacka och svampplockning!

God morgon på er!

Igår vandrade jag ner till staden för att kika på en jacka min kära vän Madeleine köpt. Det är en vit kappa som jag läänge velat ha, ni vet en dockjacka! ihihi. Det fanns en sådan vit i storlek 34 kvar. Något stor är den, så jag är lite osäker. Visst, jag får plats med en tröja under. Men då kommer jag istället se ut att väga dubbelt så mycket. Funderar på om det går att sy in den en liten bit. :)

Efter staden vandrade jag hem till Nicklas igen och väntade in honom. Sedan for vi ut till skogen och plockade svamp. Vi var inte ute så länge men hittade ändå en del trattkantareller. Mums!

Nu ska jag snart göra iordning en matlåda, sedan blir det jobb idag, 11.30-20.00. Uuuh. Efter kommer Nicklas och hämtar upp mig. ihihi myset! :*:*:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0