Lördags

God morgon!

Ja, i lördags var jag och Caroline ut en sväng. Började med att vi gick till Konrad, där vi stannade max 15 min. Konrad har blivit väldigt kasst på sista tiden. Haha. Vi orkade inte ens vänta på att dom vi skulle vara med skulle komma. Vidare gick vi till BMB, där det var världens längsta kö. Vi köade ett tag, men tröttnade snabbt. Träffade även Nicklas utanför Cirkus. :*:*:* Sedan gick jag och Carro vidare till donken där vi åt oss feta. Sedan blev det taxi hem till Nicklas, där jag satte mig och spela Final Fantasy 7 medan jag väntade på honom.

Kommer nog aldrig gå ut en löningshelg igen. Uuuhä.

Här är i alla fall mina fina naglar Caroline fixade. :)



Kommentarer
Postat av: R

Ruskigt söt!

2010-10-02 @ 02:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0