Sommarbilder

I brist på något att göra sitter jag och kollar igenom lite sommarminnen. Trots att jag inte känner att jag gjort så mycket så har det varit en rätt rolig sommar ändå. ^^ Plockade ut lite bilder där kvällarna/dagarna var lite extra roliga. :)

Maj månad. Jag och Madeleine hade våran födelsedagsfest.






Juni månad. Midsommarfest med Madeleine, Nicklas och hans vänner.






Juni månad. Utgång med vänner och min bror Patrick som man knappt ser något av.






Juli månad. Grönalund med vänner och bröder.






Juli månad. Utgång med vänner, bror och hans vänner.
 





Augusti månad. Dansade loss inne på nya stället W&B.






Augusti månad. Stug-kalas med Madeleine, Nicklas och hans vänner.





Det är roligt att leva ibland.

:*:*:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi skoj. Puss puss

<3

2010-09-08 @ 17:00:15
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0