Tjuvlyssnat

Dagens roligaste!

Madeleine sitter på Nicklas balkong när grannen bredvid honom kommer ut och börjar prata i telefon med en tjej i högtalartelefon. Han säger först "vänta, ska bara stänga balkongdörren så att min bror inte hör mig." Sedan börjar dom prata om allvarliga saker om deras familjer. Madeleine ber mig komma ut, så där sitter vi och tjuvlyssnar. Efter ett tag kommer vi på att det är en person vi umgicks lite med förut, så det hela blev lite roligare. Efter ett tag hör vi två höga fisljud och vi dör av skratt! Precis efter han släppt sig så säger han "Bara så du vet så släppte min bror en fis medan du pratade." Gissa om vi doog av skratt! Så mycket har jag inte skrattat på länge! Hur kan brorsan släppa en fis när han inte ens får höra vad dom säger?! Tjejen i telefonen blev tyst några sekunder, och sedan började hon prata på igen. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0