Ost och vinkväll + Utgång

Goddagens!

Igårkväll mötte jag upp Matilda nere på stan för att sedan åka till Paula som hade ost och vinkväll med lite tjejor. Där blev det även Singstar, jag var dock blyg och vågade varken dansa eller sjunga. Haha. Vid 23 åkte jag och Matilda ner på stan och gick till BMB. Supertrevligt! :) Där träffade vi på Nicklas och hans vänner. 

Efter blev det mat på Saffets för att Subway hade kö ut till dörren. Buhuhu. Sedan for vi hem. Idag har jag och N gjort absolut ingenting. Sådana dagar är så himla sköna! ^^ 

Ska sitta lite med projektet nu, och sedan blir det nog mat, godis och film.. Bara min baby och jag. :*

Bilder från igår;

Mumsi!


Jag och Paula


Paula dansar


N och Matilda


Matilda och jag :*


N och Kenneth


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0